In 2022 hebben we als Vereniging ION een belangrijke stap gezet door een samenwerking aan te gaan met Tech2B. Deze samenwerking heeft als doel een brug te slaan tussen de sector van oppervlaktebehandelingen en de bredere maakindustrie.

Het belang van oppervlaktebehandeling in de maakindustrie kan niet worden onderschat. Het is haast onmogelijk om een industrieel component te vinden dat niet op enige wijze, zoals anodiseren of galvaniseren, is behandeld. Een geavanceerde sector voor oppervlaktebehandeling is dan ook cruciaal voor het succes van de gehele maakindustrie. De vraag is echter, hoe zorgen we ervoor dat de noodzakelijke expertise, kennis en capaciteit precies daar terechtkomen waar ze het meest nodig zijn?

Hier komt het platform Tech2B om de hoek kijken. Via www.Tech2B.cc  kunnen bedrijven en inkopers op een eenvoudige en doeltreffende manier de juiste leveranciers vinden voor hun behoeften.

We zijn benieuwd welke leden van Vereniging ION geïnteresseerd zijn om deel uit te maken van dit netwerk en vindbaar te zijn voor potentiële klanten. Het netwerk van Tech2B is zowel via openbare als via besloten kanalen toegankelijk.

Wilt u een indruk krijgen van het openbare netwerk of bent u geïnteresseerd om vrijblijvend inloggegevens te ontvangen, dan nodigen we u uit om u hier aan te melden.