Omdat naast de specifieke vakgebieden ook andere aspecten van belang zijn voor uw bedrijf heeft Vereniging ION voor u afspraken gemaakt met het Mikrocentrum en het Nederlandse Kleuren Centrum (NKC).

MIKROCENTRUM

Het Mikrocentrum geeft ruim 200 technische opleidingen, cursussen en trainingen op MBO, HBO en HBO+ niveau. Hieronder hebben wij een selectie gemaakt van een aantal opleidingen/cursussen. Het totaal overzicht van alle opleidingen/cursussen treft u hier aan: http://mikrocentrum.nl/opleidingen/overzicht-technische-opleidingen/

Als Vereniging ION lid ontvangt u 5% korting op de opleidingen/cursussen van deze gerenommeerde organisatie.

NEDERLANDSE KLEUREN CENTRUM

Het Nederlandse Kleuren Centrum geeft diverse workshops en opleidingen op het gebied van kleur toepassen, bewust kleur gebruik, kleursystemen, kleurharmonie en kleurcombinaties. Voor meer informatie over de opleidingen zie www.kleurenschool.nl.

Als Vereniging ION lid ontvangt u 10korting op de opleidingen/cursussen van deze gerenommeerde organisatie.