Alle kennis zit in het Vereniging ION-netwerk

Word lid voor maar € 300,- per jaar (prijs 2023) en profiteer maximaal van onze kennis! Alleen voor bedrijven die niet binnen de doelgroep van het Vereniging ION-lidmaatschap vallen.

Kennisnetwerk

Als u denkt dat u meer zou kunnen of moeten weten over oppervlaktebehandeling, sluit u dan aan bij het Vereniging ION-netwerk! Vereniging ION, Vereniging Industrieel Oppervlaktebehandelend Nederland, heeft alle kennis daarover in huis. Via het Vereniging ION-netwerk krijgt u hier toegang toe.

Uw rendement

Als u zich aansluit bij het Vereniging ION-netwerk wordt u op de hoogte gehouden van allerlei ontwikkelingen op het gebied van technieken, alternatieven en wetgeving met betrekking tot oppervlaktebehandelingen. Dit kan van grote toegevoegde waarde zijn bij de keuze van een coating en zelfs bij de keuze van het uitgangsmateriaal dat als substraat gebruikt word. Zo kan een afweging gemaakt worden tussen esthetiek, vormgeving, kosten en duurzaamheid.

Aanmelden?

Aanmelden kan door het digitale formulier in te vullen.

Uw investering en voordeel

Voor een bedrag van slechts € 300,- (excl. BTW) per jaar (prijs 2023) kunt u gebruik maken van de Vereniging ION technische helpdesk, krijgt u het vakblad Oppervlaktetechnieken, ontvangt u de digitale nieuwsbrief en blijft u via Linkedin en Twitter op de hoogte waar en wanneer u maar wilt. Bovendien krijgt u diverse kortingen op uitgaven/publicaties en activiteiten van Vereniging ION. Uiteraard wordt u uitgenodigd voor de Dag/Week van de Oppervlaktetechnologie en bent u welkom op de diverse themabijeenkomsten en excursies.